Wednesday 9 January 2013

Bantal Felt Perkahwinan

Assalammualaikum..ni order dari kak acah untuk kawan dia..dgr kata kawan die suke..sapa tak puas hati kn kalau hasil kerja dia org lain suke..damn punye suke oke.. :)


saya ambil mase 3 ari nak siapkan..almaklum saya makan gaji di sebelah pagi..so aktiviti craft ni hanya sebelah malam..pukul 12 mate memang tak bole nk kawal tido nye..huwaaaaa ~_~
yang ni saiz nye besar sedikit dari saiz biase iaitu 15inci x 15inci so ada penambahan harga di situ..hehe..so kak wana ngan abg ezwan ni jaga la baik-baik bantal ni sebab saya buat dengan penuh kasih sayang..cewahhh :p saya guna kan kekabu..fiber bagi saya keras dan tak berapa sedap sangat..lagi pn kedai kekabu ni depan rumah je :p

tempahan di buka untuk yang berminat nak order bantal felt perkahwinan ni :)

meterial : felt,polyster,kekabu 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...